Bröllopsgästligt

Igår åkte min fining hem till Spanien igen. Det var några fina dagar. Hans första gång i Sverige på våren. Vi gjorde trerättersmiddag på påsk. Pumpasoppa, lammstek och påskbakelse. Inte äkta påskmat kanske, men bra mycket roligare än det traditionella påskbordet som är en slags repris av jul och midsommar.
Om några veckor åker jag på kortvisit till La Costa del Sol och innan det ska mycket hända! Det ska bland annat gås på bröllop på ett slott! Riktigt flott med andra ord. Och då måste en vara uppklädd. Ungefär så här tänkte jag mig:
 
 
Klänning - Kappahl // Örhängen - Guldfynd // Väska - Åhléns // Skor - DinSko
 
| besök, kläder, stil | |
#1 - - Abby:

så snygga skor

Svar: Eller hur. Stilrena!
At Simone's

#2 - - mamma:

Du blir jätte fin i de kläderna. Ja du har mycket och se fram emot ända fram till nyår. Det är inte lugna månader precis fram för dig, men det ska nog gå bra. Älskar dig, kram mamma

Svar: Jag hoppas det :)
At Simone's

Upp