Welcome to the cave

Ni vet när en har så himla mycket plugg att man bara grottar in sig hemma? Det livet lever jag nu. Jag går bara ut för livsnödvändigheter såsom träning, mathandling och då och då socialiteter (en måste ju hålla liv i vänskaper!).  När en inte ens har riktiga föreläsningar går på, läser allt på distans och hänger med kandidatuppsatsen dag ut och dag in blir det hela lite mer påtågligt. Och lite farligt kanske. Jag börjar gilla mitt grottliv.
 
Den här finingen håller mina sociala nivåer på en jämn fin nivå. Längtar så till våren så att jag kan åka ner till Spanien och pussa på honom på riktigt!
 
Vardag i en ask | livet, studentliv, vardag | |
#1 - - Sanna Andersson:

oj, vad är det du pluggar för något ?

Svar: skriver kandidatuppsats i svenska språket :)
At Simone's

#2 - - jasmin:

åh. känner igen mig. och himla fin bild!

Svar: det är lätt hänt att det blir så ;) tack snälla!
At Simone's

#3 - - Emma:

Saknar verkligen plugg-tiden! Det är något speciellt med att vara så uppslukad av att lära sig.. När man är mitt i det kan det vara hur jobbigt som helst, nu i efterhand inser jag att jag visst njöt av den där perioden. Man utmanar sig själv på ett helt annat sätt.. :)

Svar: Ja, det kanske är som du säger. Man saknar det när man inte har det :)
At Simone's

#4 - - Josefine Anerland:

Fina ni är tillsammans!

Svar: Tack snälla :)
At Simone's

Upp