Overload, overload!

Seg uppdatering, jag vet, men nu när allt har kommit igång på riktigt har jag fullt upp hela dagarna. Idag hade jag min första tentamen i Spanien. Engelska var ämnet, på proficiency-nivå och man förundras över att dessa studenter, framtida översättare och tolker, brister i språket på så många delar. För min del gick det helt ok, klarade listening-delen, resten får vi se!
Helgen gick fort, Sevilla-visit, utgång och fejkmexikansk mat en dag, plugg och sjukling nästa, och mer plugg.
Resplaner ligger i luften! Min mexikanska amiga försöker övertala mig att åka med till Marocko i maj. Det sura är dock att de guidade turerna som erbjuds hålls endast på spanska... Dessutom pratar jag och min chico om att äventyra tillsammans i juli, när allt plugg är över.
#1 - - Andrés:

Well, I think a trip in July would be awesome, to the North of Spain :-)

I can't wait.

Kramm ifrân din pojke!

Upp