En kattstrypare sökes

Finns det något värre en katter som skriker över hela kvarteret mitt i natten? Jodå, det gör det faktiskt.
Efter en och en halv vecka i Spanien inser jag att tiden här kommer att flyga förbi. Förra veckan infördes rutiner, spanskalektion på en akademi varje dag i en klass med brasilianare, en lesbisk tjeck och kineser som inte kan säga R. På onsdagen bytte jag place of residence till en faktiskt residens. Jag delar rum med en mexikanska som älskar Jell-O, tv-såpor och har en jungfrubild över sin säng. Jag praktiserar spanska varje dag. Det måste man när man har hamnat i landet långt bort där ingen vet hur man säger något annat än hej på engelska. Jag hänger med mexikaner som saknar chili och en är sektmedlem. Idag var första dagen på terminen och jag lekte turist i staden som är min i en buss utan tak, och åt middag hos en av mina 2 spanska familjer. I morgon börjar allvaret och kanske kan jag förhoppningsvis tillslut tillges all information som jag har sökt om mina studier här i månader.
Mitt hjärta pluggar hårt, efter en helg hos honom for jag tillbaka till residenset.
Nämnde jag att här finns myror på rummet, spindelnät i taket, maten som serveras har sällan annat än kött med kött, handdukarna är fläckiga, jag var tvungen att byta rum efter några dagar, jag får dras med kabelinternet med en minisladd, min madrass i det nya rummet har formen som ett U, som om någon mycket tung person har sovit där, och att jag för detta betalar alldeles för mycket?
Visst finns det saker värre än katter som gnäller på morgonkvisten.
#1 - - mamma:

Hoppas att du hittar något i avtalet som gör att du kan bryta det boendet. Låter som lite värre än serien " Pang i bygget"

Kram

#2 - - Pappaa:

Mera blogg please....

Upp