Packat väskan

Ja, det har jag! För imorgon åker jag på en megalång (mer än tolv timmar) resa! Klockan 11.05 säger jag hej då till den här söta lilla småländska orten. Fyra färdmedel och tre länder senare kommer jag att vara i min chicos armar igen, om än bara för en helg. Klart det är värt det.
 
Hasta luego!
 
 
Hola Sevilla!
Resor och sådant | besök, distansförhållande, förhållande, långdistans, resa | |
#1 - - MATILDA:

fin bild!

Svar: Tack snälla! :)
At Simone's

#2 - - Johannas Retro:

Härligt med en liten semester! :)

Svar: Visst är det! :)
At Simone's

#3 - - Casa Annika:

Klart att det är värt det! Och ni kommer verkligen att ta vara på timmarna! Om jag inte såg fel blir det helt okej väder några dagar framöver, du verkar ha tur!

Svar: Tack, vi hade det jättefint! Skönt att solen kom fram lite i fredags :)
At Simone's

#4 - - Casa Annika:

Öööh, en vecka efter alla andras kommentarer. Jaja. Hoppas att det var ett bra besök!

#5 - - Michelle:

Men åh.. packa med mig i resväskan!! :D

Svar: Haha, åk dit! :)
At Simone's

#6 - - Malin Aurora:

Så underbart!

Svar: JA ! :)
At Simone's

#7 - - Christine&Paris:

Oj, tolv timmar? Hur reser du dit? Med tåg? Hoppas du hade det bra med din chico :)

Svar: Tåg från Växjö till Köpenhamn, flyg till Barcelona och flyg till Sevilla. Många stopp längs vägen... ;) Tack snälla :)
At Simone's

Upp