Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag

 Tillbaka från en weekend i Edinburgh! Nu fortsätter julkalendern.
 
 
Min vardag har förändrats mycket under året. Till en början bodde jag i min bästa lägenhet i Växjö och studerade kommunikation. Två sommarmånader jobbade jag i allra nordligaste Norge. I augusti delade jag min vardag med Spanjoren och i september ägnade jag min tid åt att planera och förbereda allt inför utbytesterminen i England. Jag antar att det bilden visar är ganska mycket min vardag sedan den 1 oktober, men det är inte min bästa vardag. Mer en vardagsperiod vars slut jag ser fram emot så att en ny kan ta vid. Varje morgon äter jag frukost vid mitt skrivbord. Alltid i den röda skålen med vita prickar på. Ibland dricker jag juice eller te, eller båda till. Sen ställer jag plastbrickan i fönstret, spanar lite på grannarna i husen mitt emot och fortsätter med allt annat som är min vardag.
 
Translation:
'A photo to illustrate my everyday life'. This one illustrates my everyday life pretty well, since it describes my morning habits in England.
 
Upp