två dagar kvar

Nedräkningen närmar sig slutspurten! Om två kvällar kommer min chico att vara här med mig i min lilla delade lägenhet i södra Sverige. Inga mer ensamma måltider och massa pojkvänsmys ska det bli!
I helgen då? Jo, det har varit intensivt. I torsdags fick jag nog av hemtentaskrivning och drog mig mig ett par glada töser på studentbaren där jag jobbar. I fredags körde vi pizzakväll med utgång och pantade typer som drog världens sämsta raggningsrepliker. På lördagen var det dags för personalfesten och vi hoppade glada och förväntasfulla på bussen som tog oss mot en lantlig viltresturang här i trakten. Mitt vinnarlag visade sig ha oanade talanger inom pilskytte, yxkastning och luftgevär. Det var ena riktigt bra dagar som avslutades med att hela söndagen sitta framför datorn och skriva färdigt hemtentan om dialekter.
| |
#1 - - Christine&Paris:

Vad mysigt att få besök av killen! Minns hur det var förra året då jag räknade ner dagarna. DEt kändes som att tiden gick i snigelfart ibland!

Svar: det känns verkligen så :)
atsimones.blogg.se

#2 - - Emma ❀ My Inspiration:

en tentamen är väl inte så rolig i sig men själva ämnet tycker jag låter helkul.. dialekter! :) tror jag saknar att studera (uppenbarligen) ;)

Svar: haha, precis. om ämnet är intressant så går det att hanka sig igenom ;)
atsimones.blogg.se

Upp