Med en mojito i hand och fodrade skor

Idag, den 28 oktober 2012, celebrerar jag 22 år på jorden. Och min namnsdag. Firade gjorde vi lite igår, ett par partyglada stockholmskor och jag. Vi gick till det mysigaste och enda utestället i stan som jag har varit på. Retroinredningen, borden som såg ut som LP-skivor och de härliga blandningen av människor fick mig att tänka på härliga Norrbotten. Musiken var också alldeles i min stil. Jag tror minsann att jag har hittat ett favorithak. Det var en himla trevlig upplevelse, bortsett från den störiga 40-åringen som aldrig gick. Klockan 02 (eller var hon 01? Att ställa om klockan kan vara förvirrande ibland) gick vi mot busshållsplatsen, åkte söderut mot campus och gick hem i kalla minusgrader. 
Mer ska jag fira i veckan med mamma och pappa när jag åker till hemstaden. Och lite ikväll också, en viss chico och jag har bokat in en skypedate.
| |
#1 - - Andrés:

Hej you!
I hope you had a nice day yesterday Simone, lots of people "grattis" you hehe.
I also hope that your body stops being confused about the time, it's just an hour!
Kramar och pussar!

Svar: Tack sötis <3 Kramar och pussar!
atsimones.blogg.se

Upp