Landat.

Andra dagen i Spanien nu och jag börjar äntligen landa. Efter tre timmars bilfärd, X antal timmars väntan och 5 ½ timmes flygresa kom jag fram till Sevilla. Flyresan var seg, jag hade ingenting att läsa och min mp3 gjorde envist revolt. Inte nog med det, inom en halvtimme på anslutningsflyget från Barcelona kräktes en kvinna tvärsövergången och den fräna lukten hängde kvar hela resan. Fram kom jag ändå till slut. Det gjorde inte mitt baggage. Lycklig blev jag igår över att äntligen få tillbaka min gula resväska!
Trots allt verkar det som att jag hade tur. Igår kväll visade det sig att Spanair, som jag flög med, har gått i konkurs och alla plan är intsällda från och med fredagen.

Tur i oturen? Minst sagt.
#1 - - mamma:

Du hade tur trots allt hjärtat mitt. Vi var tillsammans ett X par timmar innan du åkte. Jag ser det som kvalitetets tid. Älskar dig av hela mitt hjärta. Kram mamma

#2 - - Pappa:

Va roligt me bloggande Simone igen, ska bli kul, ser fram emot många uppdateringar :-)Hoppas det går bra för dig :-)

Upp