Fyra

Alla dagar i ens liv kan inte vara fantastiska. Idag är en sådan dag för mig. En fullkomligt ofantastisk dag. Stressad, trött och mer trött, sådan är jag idag. Hoppas att er onsdag är mer party.
 
Fyra saker jag har gjort idag
♦ Skrivit på min hemtenta
♦ Ätit fisksoppa
♦ Sett Gudrun Schyman
♦ Tänkt att idag är en riktigt bra hårdag och att schampo gör ont
 
Fyra helgplaner
♦ Träffa Kim-Pim!
♦ Åka tåg dit jag aldrig har åkt förut
♦ Se fantastiska Billie the Vision and the Dancers med Michaela
♦ Söndagsdejt med el chico
 
Fyra saker jag har lyssnat på
♦ Morgonpasset i P3
♦ Gudrun Schyman tala om det feministiska genombrottet
♦ Pluggmusik
♦ Vattenkokaren (för att veta när jag kan göra blåbärste)
 
Fyra saker jag önskar mig
♦ att det kunde vara fredagskväll nu
♦ att jag hittar en bra klänning till bröllopet som jag gästar i maj
♦ att det inte är svårt att deklarera norsk skatt
♦ att stressen för dessa dagar kan ta slut typ nu
 
 
#1 - - Sara:

Åh Gudrun är sååååå bäst!

Svar: Men eller hur! Fantastiska kvinna!
At Simone's

Upp