Liten årssummering.

 
Det var ett år som alla andra, fast ändå inte. Våren var ett enda långt (och faktiskt lite smärtsamt) hejdå till Växjö, lägenheten och mina Växjökompisar. Studierna var (och är fortfarande) min vardag. Jag reste mycket. Själv på äventyr och till någon jag tycker om. Jag fick äntligen gå på bröllop, som jag så länge hade velat göra.
Jag började tänka över vad jag egentligen vill göra och vad jag inte vill. Tackade nej till en höst i Spanien och ja till UK. Bytte ett otrivsamt jobb till ett annat i Norge. Vågade sikta högt och tackade jag när chansen kom.
 
Egentligen var 2014 ett förhållandevis märkligt år kantat av frustration som grodde i ovisshet och magproblem som följd. 2015 har bara börjat men jag har redan känslan av att det här kommer bli bra. Jag vet det.
#1 - - Celine:

Hoppas 2015 blir grymt!
Gillar verkligen bilden :)

Svar: Tack och hoppas att 2015 blir fantastiskt för dig också!
atsimones.blogg.se

#2 - - Sandra Lundin:

Älskar den här bilden. Längtar tills jag får se lite färger i naturen igen :)

Svar: Åh, tack snälla! Ja, låt våren komma nu!
atsimones.blogg.se

Upp