Efter Norge genom instagram

Efter att jag kom hem från Norge har ungefär det här hänt:
 
Spanjoren dokumenterade våra dagar i text på sin svenska skrivmaskin.
 
Jag påmindes om hjortronen vi fann i Norge. Så himla tråkigt att de inte hann mogna.
 
Spanjoren och jag korsade Ölandsbron.
 
Där fanns det väderkvarnar i mängder.
 
 
Vi hittade en regnbåge på väg hem. Regnbågspremiär för Spanjoren.
 
 
Min orkidé blev höstdeppig.
 
Hängt med världens bästa Bo.
 
Hittat bilder från förr. Min lilla mamma till höger med syskonskaran och morfar.
 
#1 - - pappa:

Vilka fina bilder, duktig fotograf :)

Svar: Tack!
atsimones.blogg.se

#2 - - Christine&Paris:

Vilka fina bilder. Det ser vackert ut i Norge. jag har faktiskt aldrig varit där så det får kanske bli en resa dit snart :)

Svar: Det är ju så lätt att glömma bort vårt grannland, men ja, åk dit! Måste själv planera in en resa igen. Alla delar är ju så olika :)
atsimones.blogg.se

Upp