Födelsedagsplanering

På tisdag fyller jag 24 år. Innan jag åkte hit tänkte jag att på bara en månad skulle jag ju inte ha hunnit lära känna folk så pass bra att min födelsedag skulle uppmärksammas. Minnet av min värsta födelsedag kom tillbaka. Det var det min första födelsedag utanför föräldrahemmet. Jag hade tenta dagen efter och mina två lägenhetskompisar som aldrig annars gick ut var såklart borta. Jag satt ensam på mitt rum och pluggande till tentan och beställde hem en pizza.
 
I år kommer min pappa och hälsar på mig. Vi ska utforska Birmingham, gå på pub och hänga. Jag ska visa honom de knasiga kranarna i badrummet (en för kallt vatten och en för varmt) och att lampan tänds genom att dra i ett snöre. På tisdag ska jag och gänget här äta på indisk restaurang. En av rätterna har vunnit ett pris i Master Chef (tv-programmet där vanliga människor lagar mat, ni vet). Och nästa helg ska vi ha en utekväll. Ett tredagars-firande. Det hade jag aldrig trott.
 
Min allra bästa födelsedag. 2013. Storm utanför och alla mina Växjökompisar samt Spanjoren i min etta på 25 kvm.
#1 - - Erika:

Ahh 2013 kommer jag ihåg. Simonestormen under Simones namnsdag på Simones alldeles egna dag <3 =)

Svar: Haha, ja! Hattrick-dagen!!
atsimones.blogg.se

#2 - - Mamma:

Stort grattis till födelsedags och namnsdagsbarnet idag. Hoppas att du får en riktigt bra dag!

Kram

Svar: Tack!
atsimones.blogg.se

Upp