Födelsedagen.

Den vill ni säkert höra om, va? Det var faktiskt en fin födelsedag. Jag hade lektioner hela dagen och mötte däremellan upp min kompis Sonja för lunch tillsammans. Hon erbjöd sig, för en ska ju ha något spännande som händer på sin bemärkelsedag. Jag mötte gänget klockan 7 på kvällen och möttes av en kramparad. Ett bord för 14 personer var bokat på en indisk restaurang. Master Chef förklädet pryddes av en guldram på väggen. Såklart ville jag ha den prisbelönta rätten med havsabborre. Den smakade inte alls prisbelönt, men det var ändå en bra kväll. Så fick jag ju presenter också. Och en tårtbit. Och två Happy birthdays.
 
Presenterna!
 
En bok om platser att se, en "scratch map" (en skrapar på de länderna en har besökt) och en ros.
 
Translation:
On my birthday, I had dinner at an Indian restaurant with my friends in Wolverhampton. They were so sweet to give me birthday presents (in the photos above).
Upp