Telefonfotografier från den senaste tiden.

Jag var ju i Liverpool en helg. Ett inlägg om det kommer inom en snart framtid. Den här bilden är från Beatles Story. Imagine all the people, and so on.
 
Radiotornet i Liverpool. Inget för höjdrädda, a.k.a. mig.
 
Har ni sett så fina franska bakverk i regnbågens alla färger? Kan hittas på Grass Market, Edinburgh på lördagar. Jag köpte fyra.
 
Dörr och ett rop på hjälp i Skottland.
 
Tartan-halsdukarna är verkligen en grej i Skottland. Med så många möjligheter är valet inte helt lätt. Men jag tror inte att en kan ha för många. Särskilt inte i december, när vinden på de skottska kullarna går genom ben och märg.
 
Translation:
News from instagram. Liverpool and Edinburgh.
 
 
This is England | Edinburgh, England, Instagram, Liverpool | |
#1 - - Pappa:

Så fina bilder, gillar julkalendern också :-)

Svar: Det gläder mig :)
atsimones.blogg.se

Upp