Lucka 9: En bild från din arbetsplats/skola

 
Här spenderar jag tisdagar, torsdagar och ibland fredagar. När en kommer en i byggnaden måste en blippa sitt studentkort, sen är en fri att gå vart det behagar. Jag tycker att det här universitetet är helt okej. Utbildningsstystemet är ganska likt det i Sverige, men en läser flera kurser parallellt. Och så kostar det galet mycket att studera här. Jag själv läser tre kurser, eller moduler. En i "kön och språk", spanska och "global media och kultur". Nu är vi mitt uppe i midterm assessments. Nästa vecka har jag två prov i spanska. Efter jul har jag ytterligare två prov i spanska och två feta inlämningsuppgifter. Ganska mycket på en gång med andra ord, här på University of Wolverhampton.
 
Translation:
'A photo from my school'. This is where I go to have lectures several times a week, University of Wolverhampton. The education system is rather similar to what I am used to, back home in Sweden. Although, here you do three modules at a time which results in many assessments and exams at once.
 
| |
#1 - - Sandra Lundin:

Har aldrig hört talas om Wolverhampton tidigare men läser just nu "Konsten att skapa en tjej" som bland annat uspelar sig där. Älskar när man får upp ögonen för något nytt och sedan stöter på det på andra ställen!

Svar: Oj, är det sant? Det får jag ju kolla upp! :)
atsimones.blogg.se

Upp