Lucka 7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om

 
Det här är inte den grannaste bilden jag har tagit under året, men jag gillar den. Den togs en solig dag i februari. Jag åkte ner till Andalusien över en helg och på söndagen åkte jag med familjen Doblado till en by i Cadiz-provinsen för att äta de bästa tortillitas de camarones som finns. Det jag gillar med den här bilden är dels att det får mig att minnas en megamysig dag, men också att den är så himla spansk. Tänk att sitta och äta utomhus i februari bland apelsinträd som blommar och husen som är så gnistrande vita att en måste ha solglasögon för att inte bli bländad. Ser ni herrarna i hatt till höger? Också en mycket spansk vy. Tänk att om jag flyttar till Spanien igen kommer kanske alla mina helger se ut så här.
 
Det här är en del av Emily Dahls julkalender.
 
Translation:
'A photo I like that I've taken myself'. I like this photo because it reminds me of the great weekend I spent in Spain last February, but also because it is so very typically Spanish.
 
Upp