Lucka 3: En bild på någon du älskat i år

 
I år har jag älskar ganska många personer. Mamma, pappa & lillasyster och andra i familjen. Farmor och mormor har fått en dos kärlek på posten. I september reste jag genom hela landet för att säga hej och hej så länge till en massa personer som har en speciell plats i mitt hjärta. Ganska mycket kärlek i det.
 
Mest har jag kanske älskat personen på bilden. Spanjoren. Han är en av de första jag vill dela goda nyheter med, den som skickar peppiga kramar i form av ord när jag har en dålig dag och så ger han mig alltid massage om jag ber om det. Han är världbäst på så många sätt att det inte gör så mycket att vi inte kan ses så ofta som vi skulle vilja eller att han brister lite i sina matlagningskunskaper. Jag tycker om honom precis som han är. 
 
Translation:
'A photo of a person I have loved during the year'. I have loved lots of people throughout the year, but the Spaniard is a little extra loved. He is great in so many ways that I don't mind not seeing him as much as I would like and the fact that he lacks cooking skills is perfectly alright. I like him the way he is.
 
#1 - - Moa:

Vad fint! Är man så bra tillsammans när man väl ses kanske det inte gör så mycket att det tar lite tid mellan gångerna.

Svar: Just precis :)
atsimones.blogg.se

#2 - - Mamma:

Det var väldigt fint skrivet!

Kram

Upp