Valborg 2014

Gillar ni min nya design? Jag hoppas det. Ibland när en är helt uppe i något och vet att en kommer missa den svenska sommaren (igen) kan det behövas pepp på annat håll. Färgterapi, typ. Hoppas att ni också blir pepp!
 
Idag börjar mitt minilov. Igår examinerades den onödigaste kursen jag har tagit på akademisk nivå. Skönt att det är över, och idag är det Valborg! Med häng, som sig bör. Jag har lovat att göra pannkakor. Imorgon är jag helt ledig. Alltså HELT. Alla akademiker vet hur sällan det händer. Och oftast bara i en dag (om man inte räknar sommarlov som arbetslös). På fredag åker jag hem för på lördag vankas bröllop. På söndag systerkalas. Att koppla av när man kan koppla bort är guld värt.
 
Alltså vår!
#1 - - Mamma:

Jag blev väldigt glad när jag såg att du har ändrat lite på din sida. Härligt att man kan uppskatta det lilla här i livet tycker jag, bara det är guld värt, eller hur!? Hoppas att ni har en trevlig kväll även om det regnar. Syns om ett par dagar, kram

Svar: :)
At Simone's

#2 - - MATILDA:

fin bild!

Svar: Tack snälla!
At Simone's

Upp