N som i Norge.

Nya planer igen! Alltså, normalt sett gillar jag planering. Överraskningar är generellt inte min kopp te. Berättade jag om mitt spontana planerade inköp i tisdags? Jag köpte en ukulele. Finaste namnen på ett instrument. Helt gul. Och blank. Jag köpte en liten sångbok till och planerade att avnjuta den svenska sommaren tillsammans med min ukulele. Min ukulelesommar ser ut att få vänta, för jag ska inte vara särskilt mycket i Sverige i sommar. Igår fick jag ett jobb i nordligaste norr, där Europa slutar. I Nordkap. Fruktansvärt lång bort från det mesta och ännu längre bort från min chico i Spanien. Men jag har lovat att hälsa på honom i augusti.
En vecka kvar med plugg nu, B-uppsatsen ska äntligen bli färdig. Till helgen får jag finbesök från förr och någon dag senare flyttar jag ut. Och sen far jag mot en norsk sommar. 
 
 
Sommar är fint. Ungefär det bästa med Sverige.
#1 - - Christine&Paris:

Var tvungen att googla det för jag har aldrig hört talas om Nordkap innan. Jisses, det är långt upp, haha! Vad ska du jobba med där?

Svar: Haha, ja det är verkligen så långt upp man kan komma! Tydligen är det något som lockar, för det kommer många turister och Hurtigrutten gör sitt sista stopp där. Jag ska jobba i en restaurang :)
At Simone's

#2 - - Annika:

Fin blogg :)

Svar: tack! :)
At Simone's

Upp