Norsk invation

... i immunsystemet. Det är så trist att vara sjuk, men det kanske är sånt man har lediga dagar för.
Vad har hänt sedan sist? Jo, internet har ju börjat lagga rejält. Därfr kommer det kanske inte ske så mycket uppdateringar här framöver. Det har firats midsommar och mina fantastiska föräldrar har flyttat åt mig hemma i Sverige. Studentkollektivet i huset var inte för mig och nu återstår flytten till egna lägenheten i augusti.
Här knallar det på. Jag jobbar mycket i cafét och i restaurangen med servering. Det bästa med serveringsjobbet är att det alltid finns mat över. Buffémat som folk betalar mycket pengar för. Extra gött är det eftersom mat generellt är så dyrt här, och de gemensamma köken som finns är så snuskiga.
Dagarna här har fått rutiner, vilket är rätt skönt. Men jag längtar massor till augusti. Några dagar i Sverige och några veckor i Spanien med min chico ♥.
#1 - - mamma:

Ja vem vet, lediga dagar är kanske för man ska vara sjuk. Jag vet att man väldigt ofta blir sjuk just på lediga dagar. Tycker synd om dig som ska behöva ligga så långt hemifrån och vara sjuk utan oss och Andrès. Eget boende var grejen, ska bli kul va? Vem vet vem som finns med i höst där? MMMMMMMMMM.

Kram mamma som alltid älskar dig min finna stora dotter

#2 - - pappa:

Dags för update ;)

#3 - - pappa:

Dags för update ;)

Upp