En hemmadag och hemmakväll

Cirkus noll nytta har jag gjort idag, eller jo, lite har jag ju gjort. Jag läste materialet till distanskursen i vampyrfiktion. Där tog dagens motivation slut, det är väl ändå helg. Sen har jag mest grejsat i köket. Jag har gjort 2 rulltårtor att ta med till kör-gänget på måndag. Den här kören är den mest fikagalna studiecirkel jag har varit med om. Varje vecka måste någon stå för fikat. Nu ville ingen nästa vecka så jag tog på mig det, jag hade ändå en oöppnat smörpacket i kylen att använda till något. Till min ensamhemmakväll gjorde jag pizza och tittade på Disney's "Kejsarens nya stil", en av få tecknade Disneyfilmer jag helt hade missat! Jag fick låna den av en tjej på jobbet, hon har ett filmotek av tecknade filmer. 
Ibland behöver man sådana här seg-sås-dagar. Det har varit skönt.
| |
#1 - - Andrés:

I wish I could try those cakes, don't you?

Svar: You'd love it! :)
At simone's

#2 - - Christine&Paris:

Ja sega dagar behövs ibland. Inte för ofta dock, jag vänjer mig alldeles för snabbt, hehe ;)

Upp