Dear February, it's not me. It's you.

 
Slaskiga februari som aldrig vill ta slut. Nåväl, några bra saker kan det väl finnas med denna månad? Jorå! Jag har listat min topp 6:  
 
1. Det är bara 6 veckor kvar till min Spanienresa.
 
2. Då ska jag spendera 9 dagar hos min chico.
 
3. Februari betyder närmare våren än de övriga vintermånaderna.
 
4. Man tar sig tid att fika med kära "för det är ju semmelperiod".
 
5. Vårsaker börja komma fram i butikerna, alltså, våren är nära!
 
6. På söndagar kan man gosa ner sig med en filt och titta på reprisen av melodifestivalen medan man fnissar åt det ena och det andra.
 
Allt med februari kan ju inte vara bra, och det är det inte heller. Som snöstormar, isande kyla, skottningar som inte syns efter några timmar och mina hemtentor i grammatik och vampyrism. Men som sagt, minst sex bra saker med februari är rätt okej ändå. Vad gillar ni med februari?
Ur hjärtat | februari, vinter | |
#1 - - Anonym:

Did you make that picture? It looks like the houses in front of yours, I want it!
I can't wait for you to come, saknar dig. Pussar!

Svar: I thought you wanted a red house with white corners?I can't wait either. Puss!
At Simone's

#2 - - Vicky:

bra lista. dessutom är februari kortast. tack och lov!

Svar: bra poäng där!
At Simone's

#3 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så fin bild. ♥

Svar: tack, vad glad jag blir :)
At Simone's

Upp