Bland nominalfraser och med-attribut

Den här morgonen när jag vaknade tänkte jag att det skulle blir kul att jobba ikväll. På torsdagar kör vi pubkvällar, ibland har vi också musikquizar. Dagar som denna när vi inte har något arrangerat brukar det vara rätt lugnt med folk, inte alls samma stress som på fredagar. En rätt chill stämning. Men. Ett "Vi ses imorgon kvart över 10!" efter dagens retorikföreläsning fick mig att inse att det här kommer att bli en lång dag, och imorgon en ännu längre dag med tidig föreläsning och sen kväll med jobb. Men nu behövde de en jobbare mindre så jag slapp undan kvällens pass! I stället ska jag på ett spinningpass och läsa in mig lite mer på ordfraser. Spinning måste förövrigt vara bland det värsta som finns.
 
Rätt skönt att hoppa en arbetskväll, då får man lite mer tid för annat. Ikväll har jag en skypedate med den här spanjoren! Bild från förra sommaren när vi turistade i huvudstaden.
| |
#1 - - Andrés:

I know that guy!
Isn't he the most awesome guy in the world? Yes! Of course he is! haha!

I hope classes went fine, I'm glad you didn't have to work the day before classes, that's too much and it's not good at all for you studies (which is what you should focus on).
Kramar ifrån Spanien, jag saknar dig!

Svar: jag saknar dig också <3
atsimones.blogg.se

#2 - - Emma ❀ My Inspiration:

Spinning är ingen favorit för mig heller, dock är det extremt skönt efteråt så ibland kan det vara värt att sätta sig på cykeln ;)

Svar: verkligen! när man vet att man är klar en timme senare är det så värt det :)
atsimones.blogg.se

Upp