Dagar som går på rutin

Jag vaknar mellantidigt, klär på mig, duttar lite rouge på kinderna för att se piggare ut, frukostar på yogurt med hallon och muesli-frukost, går iväg på föreläsning, kommer hem och tentapluggar alternativt möter klassisar på bibblan. Typ så ser varje dag ut just nu. Inte mycket annat kläms in i vardagschemat. Möjligen ett träningspass och någon körträning. Lite jobb också men annars går det mesta på slentrian. 
Så om ni undrar varför jag inte skriver så mycket just nu, så vet ni.
 
På kvällarna händer det att jag tittar på Twilight. Jag kör ett maraton med mig själv så jag har sett alla filmerna innan jag ser den nya på bio. Men det är inget vi pratar högt om...
 
I sällskap av världens finaste bortflyttningspresentkopp fylld med blåbärste, tråkig grammatik och Sveriges Radio.
| |
#1 - - Kalle:

Känner igen det här, alltihop. Ja, förutom Twilight då. :)

Svar: skönt att veta att man inte är ensam :)
At simone's

#2 - - Andrés:

We are all a bit busy with our routine hehe.
But it will pass fast, just in some days you'll have a visitor from the South!
Miss you, pussar!

Svar: miss you too sweetie <3
At simone's

#3 - - Kjell:

Några rader med reflektioner o funderingar är oxå najs.

Svar: :)
At simone's

Upp