Utflyttad och inflyttad

Äntligen ute från residenset! Egentligen var det inte ett dåligt ställe, men inte alls det ultimata för min tid i Sevilla. Bostadsletandet fortsätter. I söndags stal jag lite av min chicos tid och vi var och tittade på ett rum till mig. Lägenheten låg i området Triana, väldigt centralt men på andra sidan floden, och skulle delas med 5 personer. Varav av 2 av dem intresserade var två italienska killar, vilket min chico inte tyckte lät som världens höjdaridé. Efter att ha sett "AC:n" som var en fläkt med tre hastigheter (viktigt att poängtera) beslutade jag mig för att det inte var stället för mig. Jakten går vidare.
Tillsvidare bor jag hos min chico och hans familj, vilket inte är helt fel. Det finns alltid någon att prata med och jag behöver varken bry mig om att laga mat, handla eller att tvätta, men att ha något eget med plats för mina saker vore trevligt.



Triana



Jungfruvällfärd kan man stöta på i Triana i maj. Då färdas spanjorer långväga i dessa vagnar i klädda flamencoklänningar, allt för jungfru Maria!
#1 - - mamma:

Åh, vad roligt att du skriver igen! Jag får veta mera på bloggen http://awesomekillen.blogspot.com annars. Det är som du ser ganska lätt och hitta andra vägar. Hoppas att ni mår bra. Kram från mamma till dig och Andrès

#2 - - Andrés:

Men älskling!

You should write more often, we all enjoy reading your blog :-)

Definetly that flat wasn't for you, we will keep looking for them.

See you in a while!

#3 - - mamma:

Stort tack gumman! Blev jätte glad över att ni båda komihåg mig. Pappa grattade mig också och det gjorde mig mycket glad också. Kram älskar dig

Upp