Att längta för ett ögonblick

Små lätta flingor av snö som kastar sig omkring utanför fönstret får mig att längta frammåt. Förbi vintern och den trista period som följer innan våren spricker igenom slask på marken och nakna träd. Tanken på att jag flyttar på lördag, bort från campus och allt som nu ligger så nära och bekvämt är inte direkt ett ljus i vintermörkret. Att frysa i minusgrader är inte riktigt min kopp te.
Visst finns det dock ändå mysiga saker med vintern ändå. Har man ett distansförhållande finns det ingenting som slår ett besök från ens favoritperson i hela världen. Nyår tillsammans i år igen. Hur fin julklapp är inte det? Det slår alla julbak, julgransklädningar, julklappar och glöggaftnar tilsammans. Det kan värma vilket fruset vinterhjärta som helst.
 
Idag tänker jag inte posta någon snöig bild. Istället minns jag gärna tillbaka på sommaren i Sevilla där man aldrig fryser.
| |
#1 - - Andrés:

Simone, so beautiful words. In 24 days I'll be there :-)

But let me remind you that you were always cold in Sevilla in the nights... hehe

Kram ifrån din pojke!

Svar: I was cold, but you were there to keep me warm :) puss och kram!
At simone's

#2 - - Elinwredh - Där musiken är viktig! :

Hejsan! du har en super fin blogg :)
Jag har en frågestund i min blogg då jag svarar på alla frågor i ett videoinlägg som kommer upp i morgon eller redan kväll så in och ställ vilka frågar du vill :)

Jag svara på allt :) ..

XoXo

#3 - - -Kardashian family:

jätte fin blogg du har :D! Skulle bli jätte glad om du besökte min blogg om kardashian systrarna!

#4 - - elle:

Gillar du dans? Kolla min dansblogg då som mest inriktar sig på dancehall, reggaeton & poledancing. Kram!

#5 - - mergimtare:

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

#6 - - Christine&Paris:

Åh vad mysigt! Min kille var aldrig och hälsade på mig, bara med två gånger på sommaren när jag åkte tillbaka.. han ville inte flyga, haha!

Svar: haha, min kille gillar snö och kyla ;)
At simone's

#7 - - Andrés:

Update!!
And yes, I like snow...

#8 - - Ellen:

riktigt fin bild! kram :)

Svar: tackar :)
At simone's

#9 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Passar på att önska dig en finfin onsdag ^^,
Kramis!

[ snälla svara i min blogg, det är något fel på mitt login så jag kan inte se svaret om du trycker på "svara-knappen" :/ ]

Svar: detsamma! :)
At simone's

Upp