En soffsöndag

Idag planerar jag en soffsöndag. Efter 4 dagars intensiv nollning är det nog helt okej att bara chilla med sig själv en dag. Igår var det sittning och vi nollar utnämndes officiellt till ettor. Himla trevligt det där med sittning. Finskorna på, höga midjekjolen, en nyinköpt blus och nymålade naglar. Sånger sjöngs (mimades mest för min del, förkylningshosta gör sig inte så bra i sång) och mina snart 22 år på jorden troddes vara 19. Aftonen spenderades på ett av campus bar/resturangställen. De söker visst personal och imorgon ska jag på en gruppintervju! Nu ska jag gå till affären innan det börjar regna. Och det gör det ju jämt i Växjö.
| |
#1 - - Dad:

Härligt med dina små bloggar uppskattas keep up the good work. Här åskar det förr fullt.

Svar: alltså, kommentarena granskar jag innan jag publicerar dem, det räcker om man skriver en gång ^^
atsimones.blogg.se

#2 - - karoline:

Jaa alltså verkligen! Älskar dem :)

Upp