En kossa utanför mitt fönster

Skärtorsdag och vi taggade för att åka bort, iväg från Sevilla och ta en paus från alla måsten (även om några fick följa med i ryggsäcken). Vi for söderut, bilen fullpackad med fiskespön, mat, spel och somriga kläder. Tyvärr var vädret inte på våran sida under vistelsen, men nog var det vackert i Bolonia!
Vi besteg enorma sanddyner, hälsade på i Gibraltar, hade mysiga spelkvällar och besökte romanska ruiner. Kanske var detta för mycket för min svenska kropp som slog helt bakut och jag drog på mig både feber och migrän under dessa dagar. Men när jag mådde bra var det riktigt mysigt!



Afrika på andra sidan



Lantturism! Vi hyrde en lägenhet där de hade höns springandes lösa på gården, och kossor som helt sonika traskade utanför vårt fönster.

Tyvärr har jag inga bilder från Gibraltar eftersom min kamera är trasig, men dit vill jag snart åka igen!
#1 - - mamma:

Vad det är roligt och få följa dig och Andrés på era bloggar. Vilka fin bilder, bara synd att din kamera har gått sönder tycker jag. kram från mamma

#2 - - Andrés:

Hej!

Wasn't it such a nice break from Sevilla life? I hope you enjoyed it as much as me.

Update the blog more often! Pussar!

Upp